Jak się chwalić, by inni nas dostrzegali - artykuł po webinarium Zgodnie z tematem webinarium: Jak się chwalić, by inni nas dostrzegali?, zastanawialiśmy się, jak adresować komunikaty, by docierały do właściwych odbiorców. Warto zacząć od okreslenia adresatów, gdyż jak pokazuje doświadczenie,... Marcin Karwowski 14.05.2024 0
Bibliotekarzu! Przyjmij Kierunek na Wizerunek:) Treść dostępna tylko tylko dla zalogowanych użytkowników. Natalia Gromow 16.09.2015 0
Low poly - tła modne i wygodne z aplikacją Trianglify i innymi Osoby zajmujące się opracowywaniem materiałów reklamowych na pewno znają jeden z odwiecznych problemów grafika. Jak dobrać tło do naszego plakatu, infografiki, tapety lub ilustracji? Ostatnio często w sieci i nie tylko można natknąć się... Bartłomiej Kiełtyka 23.01.2015 2
Canva - i Ty możesz pobawić się w grafika! Canva to strona, na której prosto, łatwo i przyjemnie można zaprojektować treści graficzne, np. kadr prezentacji, plakat, okładkę płyty, wizytówkę, zaproszenie, kolaż ze zdjęć oraz grafiki "przykrojone" pod portale... Dagna Mach 17.11.2014 8
Content Marketing jako forma promocji biblioteki Promowanie biblioteki poprzez publikowanie/udostępnianie użytkownikom (za pomocą internetu) wartościowych i przydatnych treści. Dzięki czemu pozyskujemy i angażujemy czytelników w działania biblioteki. Aleksandra M.- Hajdukiewicz 06.11.2014 2
Do*cenić bibliotekę. Jak skutecznie prowadzić rzecznictwo ... wsparciem dla organizacji pozarządowych Inspiracją do opracowania warsztatu, dla instruktorów Chorągwi Zachodniopomorskiej, nt. współpracy z lokalnymi samorządami i społecznościami, był kurs rzecznictwa organizowany w ramach PRB. Treści przedstawione podczas szkolenia... Aleksandra M.- Hajdukiewicz 06.06.2014 0
Czas na bibliotekę! - promocja przy wykorzystaniu fundraisingu Działanie polega na promowaniu oferty biblioteki z wykorzystaniem współpracy z lokalnymi mediami oraz przychylności miejscowych firm, przedsiębiorców i osób prywatnych. Założeniem przedsięwzięcia jest zaprojektowanie w atrakcyjnej formie... Bartłomiej Kiełtyka 19.05.2014 2
Kultura nie jest kosztem, kultura jest inwestycją (Paweł Potoroczyn) W inspiracji znajdują się wnioski, tezy, sugestie jakie pojawiły się na jednym z paneli dyskusyjnych Kongresu Kultury Pomorza Zachodniego (Szczecin, 15-16.11.2013). Panel nosił tytuł: Beczka bez dna" czyli o finansowaniu kultury. Gośćmi... Aleksandra M.- Hajdukiewicz 25.04.2014 1
Kampania na rzecz licznika Wszystko zaczęło się pewnego dnia w Warszawie, kiedy hulał orkan Ksawery, a w ramach LABiB jeszcze przez dwa dni można było złożyć projekt do Strefy Eksperymentu. Bibliotekarze często pytają: czy odwiedziny osób, które przyjdą na... Joanna Burska 13.04.2014 11
Sponsoring w bibliotece - warsztaty LABIB Jak podejść do kwestii sponsoringu kultury, gdzie i jak szukać sponsora dla biblioteki i organizacji pozarządowej? Czy w instytucjach kultury "przejdzie" sponsoring w tradycyjnym znaczeniu polegający na wymianie usług i świadczeń,... Natalia Gromow 07.04.2014 1