W pracy, jak w życiu, targają nami różnego rodzaju emocje. Cieszymy się z własnych sukcesów, czasem zdaża się, że coś nam nie wyjdzie i boimy się konsekwencji albo ogarnia nas wstyd. Nikt z nas nie lubi słuchać o tym, co zrobiliśmy nie tak a pochwały wpędzają nas w zakłopotanie. Co więcej, mało kto lubi o tym mówić. A słynny feedback może nam bardzo pomóc w wykonywaniu naszych obowiązków zawodowych i poprawie relacji w pracy, w której spędzamy przecież 1/3 naszego dorosłego życia. Podczas webinarium starałam się pokazać, jak umiejętnie skorzystać z możliwości, jakie daje nadawcy i odbiorcy dobra informacja zwrotna, jak ważne jest trenowanie asertywności i kompetencji komunikacyjnych. Zapraszam do obejrzenia nagrania ale też pogłębiania poruszonych w nim wątków. Infromacja zwrotna to tylko obrót w tańcu jakim jest komunikacja:) Być może w ćwiczeniach pomogą Wam książki, które osobiście bardzo lubię:
Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji, J. Berendt A. Kozak
Psychologia szefa, J. Gut W. Haman
Komunikacja bez barier, B. Kozyra